Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ] - Katılımsız

16 yorum
Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]

Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Avira Internet Security 201 yeni sürümüyle beraber isim değişikliğine giderek karşımıza Avira Internet Security olarak çıkıyor. Arayüz tasarımı yenilenen Avira Internet Security sadece 2 tıkla kurulabiliyor. İnternet özgürlüğü için her tür çevrim içi filtreyi barındıran yazılımla online bankacılık ve alışveriş hizmetleri, online web servisleri (örneğin müzik dinleme, film izleme) ve sosyal ağlarda paylaşım daha güvenli hale geliyor. 


Program ebeveynler için çocuk filtresi, e-posta spam koruması ve kullanıcıyı rahatsız etmeyen güvenlik duvarı uygulamalarıyla her açıdan güçlü bir güvenlik yazılımı.

Reklam ve casus yazılımlara karşı koruma sağlar. (antiadware & antispyware)
Hesap hırsızlarına karşı güvenlik sağlar. (antiphishing)
Güvenlik yazılımlarınızı pasif durumda bırakarak sisteme sızan yazılımları engeller. (antirootkit)
İnternette dolaşırken virüs indiren sitelere karşı koruma sağlar. (antidrive-by)
Tehlikeli botlara karşı sisteminizi korur. (antibot)
E-Posta adresinize gelen zararlı yazılımları da kontrol eder. (email scanner)
Zararlı web sitelerini engeller. (webguard)
Sisteminizin zarar görme ihtimaline karşı kurtarma CD'si yaratma imkanı. (rescuesystem)
Sistem ve dosya yedeklerinizi alabilir. (backupsystem)
E-Posta spam'larını engeller. (antispam)
Bilgisayar korsanlarına karşı güvenlik duvarı kurarak sisteminizi hacker'lara karşı korur. (firewall)
Ebeveynler için özel çocuk filtresi.
Netbooklar için az pil harcayan özel kullanım.
Kişisel bilgisayarınıza zarar veren yazılımlara karşı korumakla kalmaz hataları onarır. 
Sadece 2 tıklamayla ekspress kurulum. YENİ!

Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]

Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]

Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]


Boyut: 83 MB
Sıkıştırma: rar / Şifresiz
Tarama: Kaspersky İnt. Sec. 2012 / Durum Temiz
Platform: Windows Xp / Vista / 7

Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]







Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]


Avira Internet Security 2012 12.0.0.101 Türkçe [ x86 - x64 ]


16 yorum:

  1. ben programı kurdum hiç bi problem yok yalnız tekrar pc den nasıl kadırmam gerektiğini bulamadım denetim masasında programı kaldır simgesi yok ne yapmam gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. your uninstaller tarzı kaldırma programları ile bunu yapabılırsınız

      Sil
  2. Teşekkür ederim arkadaşım bir deneyeyim belki kaldırabilirim

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım your uninstaller ile denedim ama olmuyor programlar menüsünde programı göremiyorum ama program files içinde var yapamıyorum olmuyor lütfen yardım edin !

    YanıtlaSil
  4. öncelikle çalıştır> msconfig baslangıc sekmesındn avıraya aıt tick ı kaldır. pc yenıden başlat. yenıden başlatırken guvenlı modda ac ve program fıle dakı avıra doyasını elınle sıl.

    baslat çalıştır regedit yaz.

    avira ya dair regedit kayıtlarını kaldır vce pc yı yenıne normal modda ac

    YanıtlaSil
  5. yardımın için teşekkürler ama yine olmadı ya da ben başaramadım ve kesin bir çözüm için pc ye format atmayı düşünüyorum yardımların için çok çok teşekkürler ve de gerçekten blog sayfasını bu denli bir internet sayfası yaptığın için de bir kez daha hayran bıraktın kendine başarıların devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  6. DAHA ÖNCE ARKADAŞIMIN YAZILIMLARINI GÜVENLE KULLANDIM. ŞİMDİ SİTESİYLE TANIŞTIM. MUTLU OLDUM

    YanıtlaSil
  7. şuan indiriyorum ama umarım program iş görür sondönemlerde hiçbi antivirüs programından tam performans alamadm..paylaşım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. programı kurdum fakat 13 gün sonra lisans süreniz dolacak uyarısı aldım..katılımsız sürüm süresiz olmuyomuydu? yardım edebilmenz mümkünmü bu konuda bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  9. kardesim paylasımlarını baska sitelerden takip ediyodum kendi sitenle tanıstım cok mutlu oldum indirme linkleride hızlı herkesde bi letitbit hastalığı var en azından sen bunu nyapmıyosun tüm bunları içimden gelerek yuazıyorum allah senden razı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. rica ederım lutfen tum arkadaslarınızı sıteye davet edınız.

    YanıtlaSil
  11. Lisans Bıttısmı Oluyor Lısans Sonu 08.08.2012 ddedıgıne gore ?

    YanıtlaSil
  12. tşkkrlr deniyeceğim :)

    YanıtlaSil
  13. Yha lisansı olan paylaşabilir mi ? Lütfeennn

    YanıtlaSil
  14. helal olsun dostum çok iyi bir iş yapıyorsun

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN DİĞER KONULARDA DA YORUM YAPINIZ ...