Windows Loader 2.1.7 - WAT Fix [ x86 - x64 ] - windows 7 crack - lisans

66 yorum
a

Windows Loader 2.1.7 - WAT Fix [ x86 - x64 ]

Korsan Windows Lisanslama Aracı



Desteklenen İşletim Sistemleri



Windows 7 Ultimate

Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 Enterprise
Windows Server 2008 Foundation
Windows Server 2008 Standard
Windows Small Business Server 2008
Windows Storage Server 2008 Standard
Windows Storage Server 2008 R2 Essentials
Windows Server 2008 R2 Enterprise
Windows Server 2008 R2 Foundation
Windows Server 2008 R2 Standard
Windows Small Business Server 2011 Standard
Windows Small Business Server 2011 Essentials



Boyut: 1.5 MB 
Sıkıştırma: exe / Şifresiz
Tarama: KIS 2012 / Durum Temiz
Platform: Windows Xp / Vista / 7







66 yorum:

  1. Eline sağlık DoctoR

    YanıtlaSil
  2. DoctoR seni daha önce bazı katılımsız sitelerdede gördüm gerçekten çok iyi iş yapıyosun şimdiden bütün paylaşımların için Ellerine sağlık Kardeşim... -- OrhanKLC --

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler doctor...

    YanıtlaSil
  4. emeğin için sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. emegine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hocam wat fix.exe diye bi dosya var o neyin nesi windows loader gibi bişeymi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wat Fix; aktivasyon işlemini yaptıktan sonra doğrulamaya yarayan ufak bi araç. Pc doğrulamayı geçip geçemediğini kontrol etmek için.

      Sil
  7. teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  8. Eline Sağlık

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık biricik kardeşim benim

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglık

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürler Doctor.

    YanıtlaSil
  12. eline saglik kocum

    YanıtlaSil
  13. teşkler herşey için

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar loaderi calistirdiktan sonra reset dedim ama windows acilmiyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  15. ellerin dert gormesin ellerinden opuyorum calismalarin ve paylasimlarin icin

    YanıtlaSil
  16. eline emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  17. teşekkkür ederim hocam. eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Thank youuuuu :))

    YanıtlaSil
  19. eline emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  20. bende statusun karşısında modified-uninstall other crack yazıyo yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  21. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. bi yardımcı olsanız acill

    YanıtlaSil
  23. loaderi indiremiyorum .lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  24. link indiremedim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  25. böbreğine sağlık toprağım

    YanıtlaSil
  26. win loader i indiremiyorum. beruby sitesine de üye de oldum. lütfen yardım

    YanıtlaSil
  27. geç dedikten sonra gec dedıgınız sayfaya gerı donun ve tekrar tıklayın yazan yere basınız

    YanıtlaSil
  28. hocam güzel bir konu yapmışsın ama. download için direk reklamsız bir indirme linki versen çok hoş olurdu. ha bire pop - up açılıyor reklam çıkıyor.....

    YanıtlaSil
  29. indiremiyorum yardım edermisiniz indirme linki yok

    YanıtlaSil
  30. hocam çok saolun da şimdi ben güncelleştirmeleri yükleyemeyeceğim öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  31. İNNDDİİRR yazan yere tıklayınca başka bişeyler iniyor daha net ve acık 1 link yahu indiremedim :(

    YanıtlaSil
  32. Mükemmel doktor, Ellerinize sağlık,, neredeyse artık kafayı yemek üzereyken hayat kurtardınız :)

    YanıtlaSil
  33. mükemmel bir çalışma doctor klavyene saglık

    YanıtlaSil
  34. eywalla doctor

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN DİĞER KONULARDA DA YORUM YAPINIZ ...