Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız

41 yorum
Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Windows 8 in işkenceye dönen etkinleştirme sorunu için DoctoR dan sizlere süper loader çözümü.



şuan itibari ile 64 ve 32 bit tüm windows 8 versiyonlarında etkinleştirmede sorun olmamakta.

Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız


____________________________________________________________________
Boyut: 5 MB 
Sıkıştırma: exe / Şifresiz
Tarama: KIS 2012 / Durum Temiz
Windows 8 loader by DoctoR [ x86 - x64 ] - Katılımsız
____________________________________________________________________

Glary Utilities Pro 2.52.0.1698 ( TR ) Multilnguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız






41 yorum:

  1. ÜSTAT ELLERİNE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER.HOŞÇA VE DOSTÇA ESENLİKTE KAL.

    YanıtlaSil
  2. deneyimşerinizi lütfen yazın kı calısıp calısmadıgını bızde tam olarak bılelım

    YanıtlaSil
  3. Usta bunun çalışma mantığı ne kms activator gibi 180 günlüğüne felan mı yoksa farklı mı bilgilendirrsen sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. Bende çalıştı sıkıntı yok !!!

    YanıtlaSil
  5. bende çalışmadı ekran simsayah kaldı açılışta tekrar kurdum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows8 Enterprise (64 Bit) sürümünde denedim bende de çalışmadı ve Windows pencereleri açılmadı, ekran simsiyah kaldı. Windows8'i baştan kurmak zorunda kaldım.

      Sil
  6. bide indirebilsek sıkıntı yoktaa

    YanıtlaSil
  7. Ellerin dert görmesin adminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyiim kardesim emegine ellerine saglık admin Allahına kurban

      Sil
  8. çalışır inşallah

    YanıtlaSil
  9. deneme sürümlerinde çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  10. senin uploadını sikeyim azcık kaliteli yere ver ne lan bu amına koyum 1 saatte açılmadı inndirecem yer dümbükkkk işkence gibisin yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terbiyeli ol.Paramı veriyorsun da küfür ediyorsun.Ahlaksız.

      Sil
    2. İşte size afrikanın balta girmemiş ormanlarından bir kabile üyesi.

      Sil
    3. bu kadar kelime yazacağına şimdiye indirmiştin!

      Sil
    4. Arkadaşım herkes beceremiş ama sen becerememişsen adam ne yapsın? Böyle küfürlü knuştuğuna göre AKPliin herhalde!

      Sil
    5. AKP ile ne ilgisi var arkadasım karıştırma ortalığı...

      Sil
  11. adam gibi yorum yapın adam işimne yaramış ki paylaşımı yapmış senin gibi kalitesizler bu tür hizmetleri haketmeyenlerdir...
    Haddini bil.

    YanıtlaSil
  12. Emeğine sağlık saolsın

    YanıtlaSil
  13. Daha önce de senin programını kullanıyordum. Aylardır her sistemde çalıştı sorunsuz. Şimdi de bu harika çalışıyor, sen bi harikasın dr kardeş, eline de emeğine de sağlık.

    YanıtlaSil
  14. wın8 ı crack olmadıgı ıcın kaldırmısdım sımdı yenıden kuracagım umarım crack olayı yer uploada gayet sıkıntısız 10 farklı lınk adresınden hotlıfe denedım sıkıntısız ındı ındıremeyen arkadasda sıkıntı bence emege saglık tesekkurler umarım ıse yarar

    YanıtlaSil
  15. beyler ben denedim şahsen çalışıo emeğe sağlık çok teşekkürler ayrıca indirme için sıkıntı çeken ark öle bişede yokadam kaç tane sunucu koymuş eğer indiremediyseniz sizin sorununuzz

    YanıtlaSil
  16. Az önce etkinleştirdim ama ne kadar kalıcıdır bilmiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. ADMİN ALLAHINA KURBAN SENİN ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KARDES ÇALİSİYO ARKADAŞLAR BN WİN8 64 BİT KULLANİYODUM EKRANİN SAĞ ALT KÖSESİNE ANAHTAR İŞARETİ GELDİ WİNDOWSU ETKİNLESTİR YAZİYO DU İNDİRDİM KURDUM DÜZELDİ TAVSİYE EDERİM (NOT :MEGA NIN ALTINDAKİ MAVİLİKTEN İNDİRDİM )

    YanıtlaSil
  18. İndirme sistemi sorunsuz ve hızlı programlar süper kurma yöntemi süper daha ne istiyorsunz be !!

    YanıtlaSil
  19. Eyvallah hacı sağolasın.

    YanıtlaSil
  20. adamın dibisin çok sağol

    YanıtlaSil
  21. Loader ı yüklerken internet açık mı kapalı mı olacak ?

    YanıtlaSil
  22. yardım edebilir misiniz ? kimileri internet aktifken loaderi yükleyin diyor kimileri internet ve antivirüs deaktifken aktivasyon yapın diyor yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antivirüs (Mccafe) ve internetim açıktı ve kurdum. Bir problem olmadı.

      Sil
  23. Kendim denemedim ve oldu. Olmuyor diyenler yapamayacak kadar bilgisayardan anlamıyor olamazsınız? Ben hiç anlamam ben bile yaptım ki zaten indiriyorsunuz, açıyorsunuz. Bitti. Bu kadar. Bu arada Doctor, mübarek Ramazan ayında benden iyi hayır duası aldın helal sana. Bir de o küfür eden arkadaşlar, adama dert yanacağınıza yapamıyorsanız gidin 35 TL'ye orjinal sürümünü alın!

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler kardeşim çalıştı.

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler üstad

    YanıtlaSil
  26. link ölü başkan

    YanıtlaSil
  27. kardeş yazar acından ölüyomuş herhalde... hesap numaranı gönder de 3-5 kuruş atalım. 3-5 tıkla doymazsın.. bu nasıl bir link eklemektir...

    YanıtlaSil
  28. dostum adam zaten doktor senın parana ihtiyacı yok zevk ve yardım için yaptıgı bırseydı yogunluktan ugrasamıyor sadece benım kendı arkadaşım

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN DİĞER KONULARDA DA YORUM YAPINIZ ...