VMware Workstation 8.0.4 Build 744019 Full + Tools [ x86 - x64 ] - Katılımsız

2 yorum
a

VMware Workstation 8.0.4 Build 744019 Full + Tools [ x86 - x64 ] - Katılımsız

VMware aynı bilgisayarda disk bölümlendirmeye gerek kalmadan birden fazla işletim sistemine sahip olmak için kullanabileceğiniz bir sanal makine yazılımıdır Ağ, cihaz kontrolü, dosya paylaşımı, kopyala yapıştır özellikleri, geri alma/ileri alma gibi özellikleri bu sanal makine yazılımı üzerinden çalıştırdıkları işletim sisteminde de kullanabilir ve güvenli bir şekilde işletim sistemini kullanabilirsiniz. Sanal makine yazılımları arasındaki en popüler yazılımlardan birisi olan VMware Workstation ile tek bir bilgisayarda birden fazla işletim sistemine sahip olabilirsiniz…


a


a




Boyut: 476 MB 
Sıkıştırma: exe / Şifresiz
Tarama: KIS 2012 / Durum Temiz
Platform: Windows Xp / Vista / 7


a








a


2 yorum:

  1. çok teşekkürler çok makbule geçti.çemberin gittikçe daraldığı
    şu günlerde bir ferahladım ki sormayın gitsin.

    şu letitbit belasına bulaştırmadığınız ve alternatifleriniz
    için bir kez daha teşekkürler değerli doctor..

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN DİĞER KONULARDA DA YORUM YAPINIZ ...