Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız - GÜNCELLENDİ

27 yorum
Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız

Splash PRO EX, video izlerken inanılmaz görüntü kalitesi sunarak tüm kullanıcılarının gönlünde taht kurmuş durumda. Geleceğin en popüler video izleme ve müzik dinleme yazılımlarından biri olmaya, büyük ölçekte aday olan Splash PRO EX, şimdiden hızli bir şekilde açılması ve verdiği görüntü kalitesi ile mükemmelin ötesinde bir media aracı durumundadır.



Splash PRO EX ile yüksek çöznürlükte film, Kamera çekimi ve dijital televizyon (DVB-T) kayıtlarını izleyebileceksiniz. Popüler video formatlarını direk olarak Splash PRO EX üzerinden gönderebilrsiniz. Splash PRO EX diğer yazılımların aksine ek olarak kesinlikle Codec gerektirmemektedir.

Kolay kullanıcı arayüzü ve birde türkçe olmasının verdiği rahatlık ile şık bir arayüze sahip olan yazılım Filmlerinizi izlerken en sevdiğiniz yerlerden tek tıklama ile kolayca resim çekebilrsiniz.

HD Video Kamera etkileşimli menüleri ile AVCHD ™ video kameradan doğrudan çekimlerinize göz atın.

Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız




Boyut: 14 MB 
Sıkıştırma: exe / Şifresiz
Tarama: KIS 2012 / Durum Temiz
Platform: Windows Xp / Vista / 7






Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız
DOSYA GÜNCELLENDİ 25/11/2012







Splash Pro EX 1.13.0 ( TR ) Multilanguage [ x86 - x64 ] - Katılımsız


27 yorum:

  1. bu çalışmayı ve bu sürümü bu güne kadar 5 defa indirdim .hep kıreksiz kuruluyordu yada sorunlu çalışıyordu.artık takip etmekten vazcaymıştım .ama bu doktor kardeşimiz beni bugüne kadar hiç yanıltmadı bu çalışmasındada aynen olaya tam damardan girip halletmişki hiç sorun cıkarmadan ful sürüm olarak katılımsız çalışıyor .bu çalışmayı yapan doktor kardeşimizi allah nazardan saklasın tek kelimeyle benim yanımda bu dalda bir dahi teşekkurlerimi sunuyorum.bu doktor kardeşimizin imzasının oldugu her çalışmaya güveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi övmüşsün ama bu seri numarası kara listede bakalım doktor bunu da çözecek mi?

      Sil
  2. seri numaran kara listeye alındı diyor nasıl yapacağız

    YanıtlaSil
  3. beyler karalıste olayıne yenı serı no olmadan bırsey yapmam. ve piyasadakı keyler suan sorunlu yenı surum gelınce ekleyecegım

    YanıtlaSil
  4. Daha önceki sürümünü kullanmıştım. HD filmlerde çok başarılı...
    Bu sürüm kara liste de.

    YanıtlaSil
  5. lisans key kara listede, bir çok key denedim fakat olmadı. Çalışan key bulursam paylaşırım.

    YanıtlaSil
  6. alın size yeni crack. çok basit. linktekileri yapın sorunsuz kullanın.

    http://www39.zippyshare.com/v/10768245/file.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size çok teşekkür etmek istiyorum. Verdiğiniz linkteki ico_update dosyasını belirtilen yere attıktan sonra Splash Pro EX'i keyiniz kara listeye alındı demeden açabiliyorum.

      Teşekkürler..

      Sil
    2. AppData/Local/Mirillis DOSYASINI BULAMIYORUMMMM win 7 ultimate..tskler..doctor bir el atsan şu işleme tşk.ler..

      Sil
    3. AppData klasörü gizli klasördür önce gizli klasörleri görünür kılmanız gerekmektedir.

      Sil
    4. tesekkürler halletttim..crack resmi koyunca çözüldü...:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. kesınlıkle gom 1080 p acamazken bu takır takar acar ılerı gerı annında sarar fılmı kara lısteye alınmamısnı bul hemen ınıdr
      abd uretıoms nsarsam bunu ve blueray ıcın cıkms ekran kartından alıo gorntuyu ıslmcıyı yormadan ondan cok hızlı

      Sil
  8. Splash PRO EX icin teşekür edrim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Splash PRO EX nasıl aktive edildiğini açıklayabilirmisiniz. Teşekkürler. verilen talimatları yaptık , acaba bi yerlerde hata mı yaptık hep kara listede

    YanıtlaSil
  10. aRKADAŞ ÇOK tEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.sORUNSUZ KULLANIYORUM

    YanıtlaSil
  11. Splash PRO EX nasıl aktive edildiğini açıklayabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  12. Programı kurduktan sonra
    C:\Users\kullanıcı adı\AppData\Local\Mirillis
    klasörü içerisindeki ''ico_update.png''

    dosyası var onu ''ico_update'' yap. onu sağ tıklayıp Paintle aç resim üzerine bir çizgi çiz ve kaydet cık. ''png'' olarak kaydet.

    Sağ tıklayıp özelliklerden salt okunur yap. Sonra da seriali gir.



    Serial:

    w#KyL-yjhSq-OOF50-orB11-f3vEB-yhSjj

    YanıtlaSil
  13. uğraştım bi ton indirdim ama 1080p'i media playerden daha fazla takılarak oynatıyor nasıl bir sorun olabilir kim bilir.

    YanıtlaSil
  14. http://www.filesin.com/04FBF287587/download.html
    http://uploaded.net/file/wppf6o1u
    Not : Programın lisans sorunu yoktur, önceden kurduğunuz programı bütün kalıntı dosya ve reg kayıtlarıyla beraber sildikten sonra programı kurabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar öncelikle kurmadan önce güvenlik duvarını ve interneti kapatın. programı kurun ve c deki kullanıcılar dan pc klasörüne girip mirilis klasörüne crack yapıştırın sonra key girin tamamdır. çok uğraştım sildim kurdum kullanıcılara girin mirilis dosyası bulun diyolar bi türlü bulmıyodum pc klasörüne tesadüh girdim sonuç : )

    YanıtlaSil
  16. çokçok teşekkürler bende direct kuruldu.

    YanıtlaSil
  17. eyvallah ''adsız'' kardeşim :)

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN DİĞER KONULARDA DA YORUM YAPINIZ ...